Monday 16 April 2012

~segalanya berubah~

Assalamualaikum dan salam 1 malaysia (hehe patriotik kan)

lama dah x update blog ni. kesian blog ni bagai hidup segan mati tak mahu rasennya. aku pon da xtau nak mula dari mana sebab dah lama beno x menulis. otak pon rase dah berkarat jek.yela sejak2 keja ni konon bz x de masa la. tp sebenarnya aku rase banyak masa aku terbuang jek skrg ni.

lain benar rasenya hidup aku dlu n sekarang. bezanya kehidupan seorang pelajar n orang yg sudah bekerja. walaupun aku ni belum lagi dpt pkerjaan yg betul2 tetap, tp aku jga rasakan hidup org bekerja ni mcamana.

dlu masa blaja enjoy jek rase. stress pon sebab mikior pasal study. sekrang dah keja pon enjoy jga. da rase pegang duit sendiri. stress pulak pasal keja jela. tp balik keja mmg rileks habis. x pikir apa dah..pikir tdok jek.hehe..

tp sebenarnya rase kosong n bosan dgn rutin hidup skrg ni.aku rase otak ni x bekembang jek. aku rase aku x de life hidup kt jb ni. tiap weekend rase nak balik kg jek. sebab bila aku stay kt jb rase bosan n lambat beno masa berjalan. life aku skrg cuma ada family jela. housemate aku semua ok. tp yela kehidupan bekerja x sama dgn masa blajar.

inilah putaran hidup. nak x nak kena juga tempuhi walaupun ada benda yg kt rase x nak lalui. mungkin ni salah satu proses untuk jadikan manusia mcm aku ni lebih matang dlm mghadapi hidup.

okla,cukupla aku bebel sorang2 ni. sambung buat kerja balik. curik2 update blog time kerja.kah2.

No comments:

Post a Comment